Labels

maandag 9 januari 2012

HTC Desire S reviews

Wat vinden de meeste mensen nou van de HTC Desire S ?

Wij hebben wat reviews van de HTC Desire S opgezocht zodat jij niet verder hoeft te zoeken.

Hieronder hebben we de reviews geplaatst van de site kieskeurig.nl
Wil je meer informatie over waar je deze telefoon het beste kunt kopen ? Bekijk dan deze pagina eens over de HTC Desire S




jand56 geplaatst op: 07-01-2012



Totaal 

4.5 sterren


goede telefoon ligt prettig in de hand makkelijk te bedienen alles wijst zichzelf. formaat is niet te klein maar ook niet te groot zodat deze telefoon makkelijk mee te nemen is.

Pjotr1983 geplaatst op: 01-01-2012



Totaal9.6 
5 sterren


Sowieso een handige telefoon vanwege Android, maar vergeleken met een Sony Ericsson XPERIA neo vind ik dit een top-toestel. De HTC Sense schil is een stuk prettiger, overzichtelijker. Verder is de indeling van de knoppen in mijn optiek logischer.


AHEdeL geplaatst op: 30-12-2011


Totaal 
4.5 sterren

Ik heb de HTC Desire S nu een half jaar in mijn bezit. Het blijft een mooi degelijk toestel en ik heb nog geen problemen gehad. Het toestel heeft veel mogelijkheden en ik ontdek nog steeds weer nieuwe. Het formaat is heel prettig, hij past nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten